Subject: Pöördumine ohtlike puude likvideerimiseks Jägala maantee ääres Raasiku alevikus
From: "Johanna Sepmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 08:23:29 +0300

Tere

Annan teada, et Raasiku alevikus, Jägala maantee ääres, aadressil Jägala
mnt 31 kinnistu (katastritunnus 65101:003:0349) ees, riigimaantee 11310
Aruvalla–Jägala tee vahetus läheduses kasvab ohtlik vaher. Tegemist on
puuga, mis on kahe haru vahelt tugevalt mädanenud ning seest õõnes,
mistõttu võib see ootamatult murduda. Puu seisukorra tõttu on Jägala mnt
31 kinnistu omanikud sidunud selle võra koormarihmaga kinni, et ennetada
murdumist kummaski suunas, nii maanteele kui elumaja poole.

Kinnistu omanikud on pöördunud juba Raasiku valla poole, väljendades muret
nii vahtra kui ka teiste kinnistu läheduses, aia taga kasvavate puude
pärast. Täiendavalt juhime tähelepanu, et ohtlikud võivad olla ka Jägala
mnt 31 aia nurga poole kasvavad kask ja kuusk– kase võra on tasakaalust
väljas ning kuusk kasvab juba märgatavalt viltu.

Kuna nimetatud puud kasvavad riigimaal, palume Transpordiametil võtta
tarvitusele vajalikud meetmed ning korraldada ohtlike puude raie, et
vältida võimalikke varalisi kahjusid ja tagada piirkonna elanike ning
liiklejate ohutus.

Lugupidamisega

Johanna Sepmann

keskkonnaspetsialist

Raasiku Vallavalitsus

tel 607 0750/ mob 55512527

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]